فوايد كركره برقي السا

۶ بازديد

فوايد كركره برقي السا

طراحي و ساخت كركره برقي السا بسيار بالا مي باشد شما ميتوانيد با توجه به سليقه خود كركره اتوماتيك مد نظر خود را سفارش و نصب نماييد تنوع رنگي كركره برقي بسيار زياد مي باشد و به سبب همين تنوع رنگي شما ميتواند با توجه به نماي ساختمان  خود رنگ مد نظر خود را انتخاب و در ساختمان خود مورد استفاده قرار دهيد براي اطلاعات بيشتر در مورد رنگ و طراحي سايت كركره برقي با ما در تماس باشيد
كركره برقي نوعي از كركره مي باشد كه به وسيله موتور و با استفاده از قدرت برق عمل كرده و در محور عمودي بالا و پايين مي رود.
از كركره برقي در اماكني مانند فروشگاه ها، مغازه ها، مجتمع هاي مسكوني ، ويلاهاي شخصي و پاركينگ ها استفاده مي شود.  اگر شما ميخواهيد محيط كار يا زندگيتان علاوه بر زيبايي ، در برابر صدا ، حرارت ، گرد و غبار و رطوبت عايق بوده و از لحاظ ايمني نيز داراي امنيت باشيد كركره برقي پيشنهاد ما به شماست

كركره برقي و تفاوت آن با كركره هاي سنتي
 امروزه اكثر مغازه ها و فروشگاه ها از كركره هاي برقي به جاي كركره هاي سنتي استفاده مي كنند . همچنين ساختمان هاي مسكوني نيز كركره برقي را به عنوان درب پاركينگ به كار مي برند كه سبب بالا بردن امنيت و سهولت در استفاده مي شود.
مزيت هاي كركره برقي نسبت به نوع سنتي آن :
باعث زيبايي و آراستگي پاركينگ منازل و يا فروشگاه مي شود
به راحتي قابل شستشو مي باشد
تنوع رنگي آن زياد است تا آنجايي كه مي توان در دكوراسيون فروشگاه يك هارموني چشم نواز ايجاد كرد
از امنيت بيشتري نسبت به كركره هاي سنتي برخوردار است و به آساني نمي توان آن را خراب كرد
كار با آن راحتتر است زيرا نيازي به قفل و بست ندارد
مناسب براي شرايط آب و هوايي مختلف
قابليت باز و بسته شدن دستي در صورت قطع برق
 افزايش كارايي و طول عمر بيشتر به كركره برقي نسبت به مدل سنتي

كركره برقي مورد استفاده هاي ديگري نيز دارند. امروزه ما شاهد استفاده از اين كركره ها در خانه هاي ويلايي و مدرن به عنوان پرده نيزهستيم كه نماي زيبا و شيكي را به ساختمان مي دهد و علاوه بر زيبايي منحصر به فرد ساختمان، به عنوان عايقي در برابر گرد و غبار و همينطور عايقي حرارتي عمل مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.